En ny dag...

2008-08-28 @ 21:00:28 / Allmänt / Kommentera (0) st
...lider mot sitt slut och barna sover o karln glor på tv.

Idag var en relativt lung dag.
Wilma vaknade runt, öhh, kommer inte ihåg men det spelar ingen roll. I vilket fall som helst så sov Oliver vidare i ca 1 timme så ja o wilma fick lite tid ihop. Vi hann äta frukost och sådär, fast frukost i wilmas fall bestod idag av välling. Vet att man ska stå på sig när dom säger emot. Men jag hade inte mage att typ tvinga henne att äta macka , ägg o yoghurt när hon började gråta och tog sina hundögon till vapen :-(.

Ville inte att dagen skulle börja med storgråt.

När Oliver vaknat o fått frukost så sprang ja omkring här hemma o plockade upp saker för det hade ja inte gjort på typ 4 dar eftersom ja inte varit hemma så långa stunder. Så nu känns det lite bättre, ser ju fortfarande dammhögarna i hörnen, men det får vi ta nån annan dag.

Mattorna är fina för där kör ja lite varje dag med min swivelsweeper (?) som jag fått/köpt genom mamma som beställde till sig själv och fick dubbla. Dom är rätt okej, men absolut inte tysta som dom säger i reklamen. Det är inget du tar fram när barnen sover direkt och den låter på snudd nästan lika högt som en dammsugarna även fast den mer "plockar" upp skäpet. Men katthår som sitter i mattorna, SHIT Asså, så mycke som ja får upp, trodde nog dammsugaren var lite bättre än så, men då kan man ju dubbelköra med swivelsweepern.

Var på stan med svärmor o bara och svärmor införskaffade lite kläder till barna. 2 par jeans till wilma och 1 pyjamas i stl 62 till Oliver. Jag köpte en pyjamas till Oliver jag också, väldigt cool!!!

Här kommer en bild, tuff va!!!

Thumbnail


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: