Massage

2008-08-27 @ 19:54:12 / Allmänt / Kommentera (2) st
Idag började faktikst dagen lite bättre...

Wilma vaknade 06:30, precis efter att cricka gått ut genom dörren.
Jag tog in henne till mig o försökte mysa lite för ja var SÅÅÅ trött, men det gick inte så vi masade oss ur sängen och gick ut i köket o åt frukost medan Oliver sov vidare en stund.

Vi åt frukost och fixade oss med kläder o tandborstning och sen vakna Oliver precis lagom så då fick han frukost innan vi knallade iväg till dagis. SOm vi för övrigt var sena till idag med!!

Idag var det småbarns öppet på öppna förskolan (som sen visade sig vara stängt just idag, mer om det sen) så jag packade iordning väskan med mat till Oliver och lunch till mig. Jag planerade att vara där hela dagen så att ja vid 13 snåret kunde ge mig ut och gå innan jag hämtade WIlma på dagis kl 14.

Tyvärr så var det stängt för att dom var på utbildning. Lite dålig info där måste ja säga.
Men småbarnstemat som var babymassage på BVC var ändå. Men inne på BVC då.
Synd bara för dom som kommit lite längre ifrån och ville vara med på sångsamlingen kl 9:30  och så var det ingen.
Men babymassagen var jätteskoj och Oliver tyckte det var jätteskönt. Samma massage körde ja på wilma nu ikväll för o se vad hon tyckte om det, hon verkade tycka det var jätteskönt för hon sa inte ett dugg. Bara myste :-).

Nu sover dom små fröna och det känns verkligen i kroppen att vardagen börjat för ja är lite tröttare än normalt.

Passade förresten på att väga Oliver när ja var där och han har gått upp 340 g och växt 1,5 cm på 1 vecka och 2 dar.  :-D  Impressive!!!
Det märks ju lite på kläderna, synd bara att vi fyndade lite sommarkläder på sommarrean. Dom är väl snart för kalla att ha på sig.

Kommenterat av: lena

ja de blir hetsigt när de ska börjas me dagis och allt, men de e ju bra när du ska kämpa med vikten! att de blir fastare tider!! =)

2008-08-28 @ 11:30:54
http://leenaas.blogg.se/
Kommenterat av: Carro

Guu vad roligt att få lära sig massage!! =)

Hoppas barnen uppskattar det massor.

kram carro

2008-08-28 @ 15:43:23
http://snuttungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: