Bajs bajs bajs i stora lass lass lass

2008-12-31 @ 10:07:10 / Allmänt / Kommentera (1) st
Idag har Wilma nåt en milstolpe i sitt liv!!
Men den som blev gladast och mest uppspelt var nog ja...

Hon bajsade!!!
Är väl inte så konstigt, men hon bajsade på pottan idag  :-D  *hoppar och studsar av glädje*

Hon ville först sitta där för att hon skulle kissa samtidigt som mej men sen började hon "pjutta" och sen kom det bajs  :-)

När hon hade bajsat så gick vi o tog på blöjan innan ja tog ahnd om bajset. Då sa hon "ja vill titta på mitt bajs", o när katten gick förbi "det är mitt bajs förstår du"  haha ha
Stolta mamman skulle vilja lägga upp bildbevis på det första i pottan, men riktigt så äcklig ska ja inte vara. Tog faktiskt inget kort....

Tjohoo....  Tänk när det är cricka som ska ta hand om pottan o tömma den, han kommer kräkas när hon har bajsat, han är så extremt känslig ibland. Just nu kör han med att han är extra känslig och inte ens kan byta på wilma när hon bajsat, men det tror ja inte helt på...

Det har varit lite dålig uppdatering här från min sida, men jag ska bli bättre på det igen, så fort vardagen kommit tillbaka så tror ja det komemr bli som vanligt...

Oliver har föresten börjat med välling. Inte helt ren välling ännu, men mer välling än ersättning i flaskan nu. Så om nån dag eller 2 så är det nog enbart välling i flaskan och hans mage har än så länge inte sagt nåt. Än så länge så har han bajsat normalt. Hoppas det håller i sig!!!  *håller tummarna*


Nä nu är klockan så mycek att det är dags för Cricka att bli väckt av Wilma så vi får nåt gjort denna nyårsafton.

Vi ses!!!

Kommenterat av: Carro

Oh vad roligt att hon bajsade på pottan!! =) Hoppas ni får en bra nyårsafton. kram

2008-12-31 @ 17:59:19
http://snuttungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: