Egen tid är guld värd

2008-12-05 @ 20:49:34 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja nu sussar barnen, nästan...

Wilma lade ja strax efter kl 19, då hade vi lagat mat ihop, bytt blöja på Oliver (wilma bytte på dockan) och pratat med både farmor, mormor och morfar. O även pratat med morfar på msn innan vi bänkade oss i soffan alla 3 och käkade popcorn och tittade på bompa följd av julkalandern. Jag vet inte om Wilma riktigt förstår julkalendern men hon tittar som hypnotiserad, kul kul.

Hon somnade rätt fort, tor ja, men efter ca 45 min så börjar hon hosta o babbla högt. Det verkligen knäpptyst innan. Så nu sover hon såklart inte, men hon är alltid så snäll som ligger kvar i sängen. Ibland får man gå in, men det är väldigt sällan.

Oliver sover i alla fall, stckarn han väl sovit ca 1,5 timme idag  o han som vissa dagar sover typ 6 timmar på hela dagen, om inte mer. Så när han hade fått kvällsmålet så somnade han ganska snabbt.

själv ska ja sitta o hopaps på att Wilma somnar typ NU och så ska ja kolla massa foton på datan. När ja tröttnar på det får jag väl se om det finns nåt intressant på tv o se på. Fanns inte så värst mycke, men ja kanske hittar nåt.


Har varit rätt skönt att cricka är iväg, man behöver sånt ibland. Men det samtidigt bli väldigt skönt när han kommer hem. Ska bli skönt o ha en hemmahelg.

Får se vad jag o Wilma ska hitta på imorgon...

Vi ses!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: