Fy faan

2008-12-02 @ 21:24:19 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja fy faan för däck och bilar och dåliga vad det nu heter, enkla fälgkors eller vad ska man kalla dom...
Har ett som hör till min lilla bil, men däcken sitter så hårt att det är helt lönlöst att försöka dra. Den är redan förstörd så försöka en gång till funkar inte.

Vi har en mutterdragare men inte tillräckligt lång sladd, skulle lånat av pappa i söndags, men det glömde jag bort.
Eftersom ja fixade så att däcken verkligen blev bytta på crickas bil så anser ja att cricka banne mig ska se till att däcken blir bytta på min. Det är väl kanske lite lagom kul i mörker och duggregn, men va gör man.

Han försökte idag att få det till att det var mitt fel att han inte kunde byta däck innan maten för att ja inte tagit fram dom. Men då det är lite svårt att veta hur han tänker, före eller efter maten, så kan ju inte ja veta. Skulle behöva bilen imorrn (volvon) men ja kanske kan låna pappas bil och han passar oliver en liten stund.

Däcken blir nog inte byta förrän på söndag för cricka åker på julbord i göteborg på fredag och kommer hem lördag eftermiddag så d är ju redan mörkt när han kommer hem på lördagen. Så söndagen får vi väl hoppas att det blir fixat då är det ju ljust o jag ska ha lånat sladden.

Varför byter man aldrig i god tid förresten??

Barnen sover sen länge o jag ska fortsätta se på Desperate Housewives som nyligen blivit en form av favvo...


Vi ses!!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: