Hej hej hej

2008-12-04 @ 10:24:43 / Allmänt / Kommentera (0) st

Åååå  inatt har ja sovit bättre.... Wilma vaknade runt 2 hugget inatt o ville ha nappen men sa sen åt mig att gå ut ur hennes rum och så somnade hon. Oliver började knöla runt 4 men ja var så trött så då blev han ganska rakt överflyttad till mig och somnade efter kort stund och så sov vi allihopa till halv 9. GUD så skönt!!  Men jag var fortfarande jättetrött när ja vaknade...

Igår kväll var vi hos min farfar o tog en liten fika, han fyllde 72 år den envisa gubben  ;-)

Tur att han bara bor 3 min gångväg härifrån eller nåt, blir inte så jobbigt o gå hem då...

Just nu försöker Oliver söva sig själv, med napp, snutte och sövsången o han sover nog snart.
Wilma sittter brevid mig på golvet och hoppas att ja snart är klar. Vilket ja också är och då ska vi byta blköja o ta på oss lite kläder.

Wilmas farmor kommer in idag och ja hopaps ja får/kan följa med. Får får ja nog, men frågan är om ja kan, eftersom däcken fortfarande inte är bytta på bilen och cricka har volvon så kan ja o oliver bara följa med om bilbarnsstlen får plats i bilen och vagnen (om vi  nu ska ha med den). Vagnen är nog inga problem, det är bilbarnsstolen ja är lite osäker på, det är ju rätt så stor, det går no om hon kör, för hon sitter mycke närmare än vad jag gör i hennes bil.
Ä, vi får se hur det blir...

Vi ska nog åka till Ica Maxi så ja ska passa på att handla dagens middag där, fast ja har ingen aning om vad det ska bli... O så vill jag titta på Lindex och kappahl o se vad et finns för kläder till Wilma, hon behöver lite tights o sånt. Obekvämt att gå med jeans när man ska leka o så...

Klockan börjar springa iväg och snart är hon här farmor så det är bäst vi sätte rigång med blöjbyte o allt...

Vi ses!!!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: