Hjälp!!!

2008-12-03 @ 21:22:11 / Allmänt / Kommentera (0) st
Efter dagislämning idag så gick ja till pappa och lånade hans bil och åkte ner till babyproffsen och babyland för att titta på en åkpåse och en väska till vagnen. Hittade en åkpåse för 395 kr och det tycker ja är ett bra pris...
Så nu åker Oliver sittandes i vagnen och det fungerar jättebra...

Men blev ja rädd eller blev ja rädd, den är lite tippfarlig (me don´t like) och ja sa till wilma att du får inte hänga på vagnen och så...  Självklart gjorde hon det, hon skulle kramas och pussas med oliver o vagnen välte bakåt  :-(

Som tur är så hände inget den här gången för Oliver verkar må bra, o ja, jag ringde sjukvårdsrådgivningen och pratade med dom, men det var som hon sa. Han åt, bajsade och lekte och pratade så det var nog ingen fara. Om jag såg några tecken lite senare på kvällen så skulle ja höra av mig igen. Men än är det lugnt, men ja kommer säkert vara hispig inatt.

NU ska ja försöka o bli lugn och ta en macka coh glo lite på efterlyst och sen är det sängen som gäller...



Vi ses!!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: