Men seriöst..

2008-12-09 @ 21:17:34 / Allmänt / Kommentera (0) st
Har precis läst en blogg ja följer mammabeckas.blogg.se

Hon skriver jättebra, har vettiga funderingar o tankar o allt.

Men varför skriver folk konstiga kommentarer.
Om jag själv skulle störa mig på någon eller tycka att nån har konstiga värderingar, inte skulle ja fortsätta läsa dennas blogg eller ens bry mig om att kommentera.

Har folk ens hört talas om yttrandefrihet, visst då får man väl även kommentera såklart. men man får ju tycka som man vill och skriva det på ens egen blogg. Det var ju liksom inte så att hon hoppade på någon speciell, hon hade tankar som hon skrev ner o som nån tydligen, eller det kanske var fler, störde sig på.

Tur att hon har stake och ger svar på tal...



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: