Natten går tunga fjät, Ute är mörkt o kallt, Sankta Lucia ljusklara hägring

2008-12-12 @ 12:58:13 / Allmänt / Kommentera (1) st
o allt vad det heter...

Ja idag är det Lucia och fatiskt så tycker jag det är så mysigt att det snöar idag.
Var på Wilmas Lucia firande kl 07:40 imorse, puh...
För o va vi så var vi typ inte ett dugg stressade, im impressed...   :-)

Wilma var så duktig, det var bara 2 pepparkakor i hela tåget o hon var så söt där hon stod o höll sin pepparkaksgubbe i handen. När hon kom bort ill oss sen så var hon lite generad o blev ännu mer när hon fick beröm av oss. Men ack så söt hon var, hennes sjal (eller vad man ska säga) åkte ner hela tiden och hon hade såna bekymmer att få upp den på plats. Men hon lyckades till slut, men ååå vad vi skrattade...

Efter Wilmas lussefirande gick ja o Oliver till Myran o där var det också lussefirande. Så idag har man fått se 2 lussetåg o så ska ja faktiskt ställa klockan imorrn så jag får se det som är på tv imorrn bitti.


För övrigt är ja bara SUUUPER trött. Oliver ville absolut inte sova i sin säng igår, inte förrän vi gick o lade oss så kom ja på att ja skulle kanske ge alvedon. Hade ju tagit tempen men den visade inget. Kanske var tur att ja gav honom på  ett sätt för imorse så hade han 39 i feber, min lilla kille. Då förstår ja varför han ville ligga brevid gosiga mamma hela natten. Synd bara att ja sover så dåligt...

Så idag orkar ja ingenting känner ja, vill bara sova, men vi ju till dagis om typ 30 min igen  så d är nog dumt att sova. Oliver sover o har sovit sen typ halv 12 eller nåt. SÅ han kommer nog vara utvilad sen.

Ska faktiskt messa cricka o sägga hur läget är, att ja int eorkar handla idag för att ja är så himla trött. Han får helt enkelt handla själv till middagen.

Nä, vila på soffan kan man göra..

Vi ses!!!

Kommenterat av: lena

nae du.. inte idag... imorn e de luca =D

2008-12-12 @ 23:50:59
http://leenaas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: