Service service

2008-12-02 @ 12:59:39 / Allmänt / Kommentera (0) st
Blev ja irriterad imorse när ja inte kunde logga in på min blogg, jo rätt så...  Tänkte vad är dt här, ja har inte satt nåt j***a läsenord på min blogg. sen såg aj att dom ha gjort service inatt och det tar visst lite tid för inläggen att synas. Men detta är mitt första så vi får väl s eom det går fort eller inte. Snart dax o ta en tur till dagis o hämta wilma, men först tänkte ja fördöka duscha, Oliver sover som en stock, det grö han alltid efter lunchen, o han kan sova i 3- 4 timmar...  Vilket han också får om han vill....

Behöver införskaffa en åkpåse o en smidig skötväka till vagnen, detta kommer typ gå på allt mellan 550 - 800 spänn om ja sett rätt. Känns som ja hellre lägger pengar på julklappar, men det viktigaste är i alla fall en åkpåse o den tror ja kostar runt 350 kr så d blir det nog, men sen vet ja inte, får kanske vänta en månad eller två, får ju sem.ersättning från jobbet i februari så då kan vi kanske köpa ny skötväska.

Nu ska ja nog hoppa in i duschen så ja slipepr stressa...

Vi ses!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: