Varför kan inte dåliga dagar bara försvinna??

2008-12-03 @ 07:38:18 / Allmänt / Kommentera (0) st
Som sagt, varför kan dom inte bara försvinna???
Har knappt varit vaken och har redan svurit, tyvärr inför barnen. Får hoppas att försvann snabbt ur lilla Wilmas tankar.

Den här natten har bara varit så jobbig!!  Oliver har inte direkt vaknat, men han har knölat X antal gånger med ansiktet ner i madrassen och jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag inte rättade till hans lilla huvud och han sen inte levde på morgonen.

Två gånger när Oliver somnat in o jag äntligen började somna in så gråter Wilma (det händer väldigt sällan nu för tiden). Går in och första gången somna hon om en stund men inte andra så då fick hon komma in i vår säng så att ja fick en chans att sova lite. Usch vad det var jobbigt när klockan ringde. O så blev ja störd av 2 klockor. Jag vaknade självklart av crickas också, SUCK!!

Hoppas verkligen att jag får sova bättre inatt, så att ja känner mig utvilad. Det bästa är ju att ja slipper ställa klockan imorrn, men då ska väl nån av barnen, säkert Oliver, vakna ännu tidigare än normalt...

Men men, det är ju såhär o vara småbarn förälder, o skaffa mina små änglar har ja ju valt själv, det ör ju inget som tvingat mig direkt. Får se fram emot deras äldre år, typ när dom är 5 -6 år. HA, men eftersom ja vill ha fler barn, typ när ja pluggat klart (om ja pluggar o när) så kommer ju småbarnsåren tillbaka. Det gör inget, sova kan ja f**n göra när ja blir gammal  ;-D

Nu ska den lille få lite mat o ja o wilma sk akäka frukost..

Vi ses!!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: