Vi går mot friskare tider...

2008-12-09 @ 08:52:53 / Allmänt / Kommentera (0) st

Ja nu går vi mot lite friskare tider, åtminstånde jag i alla fall.
Känns bättre i bihålorna men ja ska äta upp dom tabletterna som finns, räcker idag och imorrn så får vi se hur det blir. Det fanns ingen beskrivning kvar eller vad det heter så kunde inte läsa nåt om hur många dagar man ska äta dom.

Wilma börjar dagen med 38,5 men har sovit jättebra hela natten, vaknade vid 5:30 så då tog ja in henne till oss. Oliver slutade kvällen igår med 38,5 i temp så han fick ju såklart en alvedon i förebyggande syfte, men 00:30 var det dags att knöla och han somnade i min famn 2 gånger men vaknade så fort ja lade ner honom. Sista gången fick han en ny alvedon men vaknade ändå när ja lade ner honom så han fick somna hos mig och fick byta till sin egen säng när wilma kom in till oss.

Wilma är rätt så pigg än så hon har inte fått nån alvedon ännu och Oliver har ja inte kollat, tänkte ja skulle ge honom mat först, som ja brukar.

Usch va trött ja är på att handla, måste åka idag igen, men idag ska ja skriva en lista och köpa hem mat för resten av veckan o ersättning till Oliver såklart för det köpte ja så lite igår. Usch, pengarna går åt snabbt ibland, hatar att småhandla för då försvinenr dom snabbt. Men ska försöka hitta mat för hela veckan.

Nu ska vi käka frukost allihopa....

Vi ses!!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: