Zzzzzzzzzzzzzz

2008-12-16 @ 04:38:15 / Allmänt / Kommentera (0) st
Slänger in en rad så här på morgonkvisten   GÄÄÄÄÄSP
Oliver vakna o knöla, han kunde inte somna om även fast han fick komma till mig.
Efter ett atg hör ja att det är jobbigt i näsan. Torkar lite men det hjälper ju föga.
Så vi går helt enkelt ut i vardagsrummet och suger ut snor och tar  lite näsdroppar, nu låter näsan bra o jag hoppas han somnar snart. Han ligger för närvarande i babysittern och beroende på när han somnar så får han kanske ligga kvar. Vill helst sova själv i sängen den  där lilla stunden som blir kvar sen...

O nu är han rätt så pigg, ligger o pratar lite lojt, så ja förväntar mig inte att han somnar inom den närmaste halvtimmen-timmen.

Får sikta in mig på att sova när j kommit hem från dagis o toys r´us, ska dit idag o fota sånt som man kan tänkas köpa. Fota?! tänker ni säkert. JA, ja fotar grejerna o priserna för annars kommer ja ALDRIG ihåg vad jag sett och det går snabbare och smidigare än att skriva upp.
Sen så skriver ja upp dom hemma och så kan man välja lite. Jag fotar alltså sånt som kan tänkas köpa inget som vi bestämt ska köpa. Slipper vi gå o dega i leksaksaffärerna för att bestämma oss.
Det är skönt då att veta att vi kan lämna barnen till Crickas syrra när vi vill åka iväg. Blir också väldigt mycke smidigare  :-)

Nä, ska snart sätta mig i soffan med Oliver på armen o se om han somnar lite fortare då..

Vi ses!!!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: