Blogg Design

2008-11-24 @ 07:54:14 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja, jag har bestämt mig för att riktigt ordentligt designa min blogg....
Men ja vet att ja kommer träla massa innan ja bestämt mig för utseende med färg och så..
Ska ja ha en stilren i färger med svart, vitt och grått? Sak den spegla mig själv? Vilket då kan innebära mycke rosa o lila! Eller ska den spegla både mig och barnen?

Ja , ja har lite att fundera på men det ska göras. Helst skulle jag vilja ha en hel dag dock då jag jobbar med min blogg så att den blir klar på en dag, annars finns risken att tiden räcker till i korta stunder och så dröjer det så pass länge att ja hinner tröttna på att ja aldrig får den klar o så blir det inte av.

Nu har ja ju tid och blogga och sen när ja börjar jobba 1 mars så har ja ju tid, men kanske inte lika mycke, men nåt inlägg per dag ska väl kunna ordnas. Sen i september nästa år när ja blir arbetslös så har ja ju också mycke tid, om ja inte hittar nytt jobb innna dess eller börjar plugga på heltid. Vi får se, ska väl börja hösten med o plugga upp ämnen, kanske.

Ska gå o hämta Oliver som ligger o pratar i sovrummet, stackarn har blivit förkyld, men d är mest hostan som är lite jobbig. Han hostar inte mycke, men han hostar mest på kvällar när han ska sova och mornar när han vaknar och det är så synd om han. Men det blir nog lite fler inlägg idag. Hoppas ja

Prästen kommer på besök idag och sen vet ja inte om vi ska ta oss en sväng till nån Lindex butik och byta Wilmas finskor som inhandlades förra veckan. Antingen idag eller imorrn.

Det snöar förresten. Det var väl nästan väntat då det snöat på andra ställen i vårat avlånga land.
Å det verkar ligga kvar också, i alla fall över dagen :-) Kul för Wilma

Vi ses!!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: