Hur ska orka hålla mig vaken

2008-11-22 @ 07:56:28 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag ska vi på 60 års middag/kalas.
Jag vet inte om jag kommer orka hålla mig vaken, Wilma vaknade kl 2 och somnade inte om förrän kanske 3 eller nåt, då i vår säng. Sen var det dags för Oliver o vakna, 5 eller nåt. Han somnade om typ 6:30 och ja somnade 06:45 eller nåt. Tänkte att yes, nu sover han nog till 9.

Icke då, ca 30 min senare, 07:15 då vaknade han igen och då gick ja upp med han.
Sitter nu här, önskar ja vann en hoper pengar och en rejäl sovmorgon...

Barna är vakna båda två och snart ska vi äta lite frukost.
Sen är det städa som gäller, det är dags, plus att prästen kommer på besök på måndag förmiddag och då kanske ja inte hinner städa så mycke, så d mesta ska göras idag. Helst allt, o varför skulle vi inte hinna det.

Vi ses!!!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: