Idag fyndade jag lite kläder till min tös...

2008-11-21 @ 21:48:52 / Allmänt / Kommentera (1) st
Fyndade lite idag på lindex som har Ta 3 betala för 2 denna vecka...

Är helnöjd, men skulle vilja ha mer av myror kläderna, speciellt det med rosa och lila :-D




Detta ska användas imorgon på 60 årskalas, men inte tröjan, det tar ja en vit eller en annan. Varför köpte ja inte den som passade? Men tycker det är dumt att köpa om märket på inte syns, letade efter en vit men den kostade uppåt 200 så det gick för ekonomin...
Men känner mig rätt nöjd ändå, kan nog hitta nåt här hemma...

Kommenterat av: Carro

Oh vilka fina kläder du har köpt!! =) Vill oxå ha en tjej. hehe

kram

2008-11-22 @ 17:37:59
http://snuttungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: