Pepparkaksbak...

2008-11-15 @ 18:49:08 / Allmänt / Kommentera (1) st
Idag har vi bakat pepparkakor...

Eller, jag o mamma bakade, Wilma åt mest deg, men bakade lite grann och Oliver satt i morfars knä o tuggade på en pepparkaksform i plast.


      

Dom blev goda och ni som kommer på dop får smaka om ni är snälla  ;-)

Nu ligger Oliver på golvet, o då menar ja verligen golvet.
Han rulalde över på amge, fortsatte till rygg men det var ju inget roligt så då fortsatte han till mage igen och eftersom allt går åt samma håll så hamnade han på golvet...  :-)

Det är kul att han är så för sig :-)

Imorrn vet ja inte vad vi ska ta oss för, kanske ska en sväng med mamma på stan eller maxi o se om jag kan hitta nåt att ha på mig på dopet... Vill ju inte gå i mina gmla trasiga rankor liksom...
Om inte stan blir av så blir det väl till o städa lite grann, ä, vi får väl se vad som blir av...

So long

Kommenterat av: Carro

Oh vad roligt med massa bakande av pepparkakor!! Blev jättesugen att oxå göra det.

Kram!!

2008-11-16 @ 09:27:02
http://snuttungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: