Trött igen...

2008-11-14 @ 06:28:57 / Allmänt / Kommentera (0) st
Inatt har varit en obekväm natt.
Oliver vakande kl 00:23 eller nåt, varför vet ja inte. Kan va magen, han har ju inte bajsat på typ 3 dar liksom.
Men ja har köpt katrinplommon puré nu igen så nu ska det väl komma igång...

Men han fick i alla fall sova brevid mig och det gick rätt så bra, han somnade typ direkt. JAg somnade efter en liten stund. Vaknade när tidningen kom, för det lät som han slängde in typ 3 tidningar eller att nån försökte krypa in genom brevinkastet. Tror ja somnade om en liten stund men klockan 5 så började Oliver knöla, skulle vända på sig i sömnen, rakt på mig. Han kom ju inte runt för han låg så nära.

Så detta har resulterat i att ja varit vaken sen kl 5. Aja, så kl 6 gick ja upp, klockan ringer kl 06:30 så varför försöka sova den där sisat halvtimmen o var helt supertrött och få stressa till dagis den??

Men idag ska jag skruva bort ena långsidan på spjälisen (det har liksom inte blviit av än) annars dör ja om det ska hålla på så här i flera nätter...

Nu ska ja snart väcka lilltjorva.

Hej Hej


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: