BF morron, nästan...

2008-10-12 @ 21:41:28 / Allmänt / Kommentera (0) st

Igår när vi hade varit på stan så följde Wilma med mormor o morfar och handlade och så skulle dom lämna henne efter det...

Fick ett samtal runt 16 tiden från en söt liten tjej som efter en liten stund frågade; "milma sova hos Bossa (morfar)??"  "Packa gässan (väskan)"    :-D

Vad jag skrattade, så sött....

Hon sov där o vi fick en lite lugnare morron än vad det annars är och Oliver fick chansen att sova till 07:45.
Han har annars lite svårt att sova när han hör Wilma, tror att han tycker om att titta på vad hon gör, det är därför...
Så idag känner jag mig rätt så utvilad, Tack så mycke!!

Men man är ju fortfarande trött...

Snart ska vi börja med smakisar till Oliver, tror ja ska köra det till lunchmålet ett par skedar.
Jag tror faktiskt att han är väldigt intresserad av annan mat , hoppas hoppas...
O så ska vi i veckan nu byta upp oss i ersättningen, nu ska han få äta den för 4 månader o uppåt.
Mycke förändringar, super roligt.
Ska bli intressant o se vad han säger om sakerna  :-)

Nu har wilma legat i sin säng sen typ kl 20 o inte somnat. Hon ligger i alla fall still i sängen.
Nu la ja in henne i vår säng, hon brukar somna efter en liten stund då (hon är supertrött) och sen bär vi in henne i hennes egen säng när vi går och lägger oss. Brukar funka, men det händer inte ofta 2-3 ggr i månaden kanske. Idag vet ja varför, hon lade sig typ 15-15:30 och sen råkade hon sova till 17:30 ca för vi satt o såg på Mamma Mia. Superbra film, kan se den många gånger till.
Så jag förstår varför hon har svårt att somna.

Ska titta på tv en stund innan det är dags för sängen...
Inte mycke o se men ändå



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: