En del dar blir fel...

2008-10-07 @ 20:21:07 / Allmänt / Kommentera (0) st

Ja asså, som vanligt så stressade vi iväg imorse till dagis, tog bilen eftersom ja och Oliver skulle åka o handla efteråt.
Vi kommer fram till dagis i väldigt god tid, typ prick 9...  HELT otroligt!!

Vi åker sen iväg till Ica Maxi, tar det rätt lugnt och så klockan är typ bara halv 10 när ja kommer fram. Baxar ur oss och går in och sätter Oliver i en sån där vagn med typ babysits på eller vad man ska kalla det. Går mot affären och av nån anledning känenr jag i fickorna och inser då att kort etuiet är kvar hemma  :(

Detta innebär att ja åkt hemifrån utan körkort o bankomat kort och måste därmed vända i dörrn så att säga. SUCK!!!

Baxar in oss i bilen igen och åker hem vilket tar ca 20 min. Hämtar kortet, passar på o slita med mig lite pant.
Iväg igen till Ica Maxi (hade ingen lust o handla nån annanstans idag) och när ja kommer fram är klockan typ 10:30.
Handlar det jag ska i rätt så lugn takt och sen åker vi hem igen.

Hade lite tidspress för vi skulle va på BVC kl 13:30 idag så när ja kommer hem kokar ja korv som jag äter innan jag vid 12 ger Oliver lite käk. Vi är klara o jag får äntligen ta min dusch som hamnat längst ner på listan då det inte funnits tid.
Jag blir klar o inser att shit, nu måste vi snart gå om vi ska hinna till BVC plus återvinna lite på vägen. Får med mig det som ska sorteras och går. Kommer fram precis lagom till BVC och är inte ett dugg stressad, GUD SÅ SKÖNT!!

Ibland känns det som det ända jag gör är att stressa o det är verkligen inge kul.

Oliver var så duktig när han fick sprutan, den svider lite mer än den vanliga vaccinationen o han satt tyst o stilla nästan hela tiden, lite grann i slutet som han blev ledsen och det höll knappt i sig i 30 sek. Sen tittade han storögt på sköterskan och fyrade av ett SUPER leende  :-D

ÅÅÅÅ, jag blir så stolt!!!

Vi gick o hämtade Wilma och sen gick vi till morfar och lämnade en film. Hon fick med honom ut o gunga lite och sen gick vi in där en sväng och helt plötsligt sa Wilma att vi skulle gå, jaha okej, ja skulle ju ändå laga mat så gärna för mig...

Vi kommer hem o jag gör mat och efter maten går ja o Wilma ut o leker lite. Det blev lite kallt efter en stund för solen hade ju gått ner men det var roligt ändå :-)

Nu sitter jag ner för säkert första gången idag, båda sover, Oliver har inte fårr några biverkningar av vaccinationen ännu. Ska snart äta ett par mackor och glo lite på Uggly Betty. Det duger o se på men var är alla bra serier?! Det var ju så många i våras...

Ja ja, imorrn ska vi till myran igen och det är så kul för Oliver börjar bli så pass stadig att man kan lyfta upp honom i luften när det är såna låtar, men han vill absolut inte sitta med ansiktet mot mig, han vill titta på alla andra...



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: