En del inköp blir ju inte av...

2008-10-11 @ 20:58:32 / Allmänt / Kommentera (2) st

Idag var vi på stan jag, Wilma, Oliver, mamma o pappa.

Jag skulle köpa kompletteringar till dopkorten (vilket jag sen glömde o köpa i alla fall) och så tänkte jag prova overallstorlek och se om ja hittade några skor om passar wilma att ha nu.

Overallstorlek fick jag utsett, inga dopokrt köpta och så tittade jag lite snabbt på skor i en butik men annars ja...
Varför är det så att en del inköp helt enkelt typ glöms bort....

Vi kanske tar en drive imorrn igen och kollar lite noggrannare så man vet vad man ska köpa sen när pengarna kommer.

I alla fall så köpte mamma o pappa ett par plagg till Wilma...
En jättesöt tröja till en kjol hon redan har som hon ska ha på dopet.

O en VÄLDIGT snygg jacka, med lite foder och regnjacka material,  STOOORT plus, två i en jacka typ....
Funkar dunderbra i höst och vår....

                        

Tack så mycke mor o far!!!


Kommenterat av: lena

den jackan va fin!!

2008-10-12 @ 13:36:41
http://leenaas.blogg.se/
Kommenterat av: Jenny

Eller hur... :-D

2008-10-12 @ 18:00:52
http://wilmaocholiver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: