Hej igen dagboken :-D

2008-10-21 @ 10:18:39 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nu var det några dagar sen ja bloggade...
Men ja har ju jobbat...

Började 06 i lördags morse, vaknade redan 02:30 av Oliver som knölade men men...
Både lördan och söndan gick jättebra och inte alls så långsamt, men d var nog för att dte var ett tag sen ja jobba så d var ju typ "roligt". Jätteskönt o prata vuxenprat, för det blir ju väldigt mycke barnprat annars.

Imorrn ska ja till frisören var det tänkt, ska klippa mig o bleka håret. Men ja måste nog ringa o höra vad edt kostar för som d är nu har vi 600 kr kvar till på fredag, visserligen har vi nog mat till både idag, imorrn och på torsdag, men ja måste ändå kolla.

Wilma var inte på dagis på hela förra veckan och idag var första dagen, man märkte att hon längtade :-)

Igår fick hon i alla fall leka av sig lite för då kom Lina och Alva o lekte. De är ju så kul o se när dom leker :-)
Sen tog vi allihopa en sväng ner på stan för att inföskaffa ett par nya dojor till Alva, det blev 3 nya dojor. Man känner sig lite däven när man inte kan köpa till Wilma, eller kan o kan , mat är lite viktigare just nu och hon ska få vinterskor, förhoppningsvis när lönen kommer.

Vi slipper i allafall köpa en overall för det hade Alva en som låg hemma, så den får vi låna TACK SÅ MYCKE!!!! ;)

Nu ska ja ta mig an avlopept snart, det har fortfarande inte blivit av, SKÄMS PÅ MIG!!!
Men idag ska d bli av, ska bara surfa lite till...
Känner mig som Alfons Åberg, "ska bara, ska bara"


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: