Jobb på G...

2008-10-17 @ 13:53:53 / Allmänt / Kommentera (0) st

I helgen ska jag ta ett par arbetspass på jobbet
Ska jobba 24 timmar, dvs. 2 st 12 timmars pass...  Pust!!

Blev så glad o tänkte yes extra pengar i plånboken.
Tjiii fick ja, lönetanten ringde och sa att ja har en skuld som pengarna går till, denna skuld skulle ha reglerats med mina semesterdagar, men eftersom ja jobbar lite så går pengarna först till det,. När hela skulden är klar då kan ja få pengar i handen. Skulden var ju ganska hög så det krävs ca 7 12 timmars pass innan den är borta. Men ja gör bra för mig själv för sen när dom betalar ut sem. dagarna då får ja ju allt i pengar. O det handlar om ca 17 dagar  :-D, så jag ska jobba för o få bort lite skuld så ja kan bli mer glad sen  ;-)

Idag kom Wilma hem rätt så nyligen faktiskt o jag slängde henne i säng med en gång och nu sussar hon sött med nasse brevid sig  :-)

Oliver har provat på morotspuré idag och det blev också en hit han gapade som sjutttsingen efter skeden så d blir nog inga svårigheter att få i honom mat  :), men d märktes ju innan...

Nä, nu ska ja passa på o käka lite grann innan wilma vaknar o oliver blir otålig där under babygymmet...



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: