Listor är bra men också väldigt jobbiga...

2008-10-14 @ 14:13:26 / Allmänt / Kommentera (0) st
Sådär ja, nu kan ja stryka ytterligare en grej på listan men ja kom ju dock på ett par grejer till....

Sortera barnkläderna och märka lådorna
♦STORSkura badrummet; väggar, golv och även under badkaret, alla avlopp (det luktar pyton o innan vi ringer ska vi städa ordentligt så kan de inte yrka på det)
♦Allmän städning
♦Lägga Wilmas kläder i stora garderoben
♦Flytta mina kläder till hallen
♦Flytta gardinerna till vita byrån
(♦Rensa Crickas garderob så att det går o hitta grejer och lägga in tvätt) (Gör inte jag det så kommer det aldrig bli
av)
♦Rensa på bänken i tvättrummet, ORDENTLIGT så man kan använda den
♦Klippa en klängbuske utanför så den inte försvinner helt när dom byter staket


Jaja, nu kom ja inte på allt, men det är jobbigt när det bara kommer nya grejer hela tiden....


Idag är Cricka hemma o vabbar för Wilma har feber o kan inte gå till dagis, vi får hoppas det är tänderna för hon är SUPER pigg...

Varför vabbar han när ja är hemma?
Jag behöver lite avlastning, känns som det ända jag gör är att stressa fram o tillbaks till dagis, handla o ge Oliver mat. Måste akta mig lite där så jag inte blir deprimerad. Det är värst såna dagar när ja mest suttit hemma själv.

Så idag har vi, eller mest han, städat lite också eftersom hon är så pigg. Nu väntar ja bara på att han ska börja dammsuga, kan tänka mig att han väntar på att wilma ska vakna så han slipper störa henne, mig spelar ingen roll bara han gör det  ;-)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: