Lördag igen!!

2008-10-11 @ 08:38:54 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jaha, så var det då lördag igen....
Det är ju ingen skillnad för mig, barna vaknar mellan 6 o 7 och Cricka har åkt till jobet för o jobba extra...
han jobbar bara till 14 men ändå, mycke av dagen försvinner ju faktiskt.

Vad ska vi andra göra då??

Jag skulle behöva åka ner till stan o komplettera till dopkorten, har räknat lite fel.
Då kanske man skulle passa på o prova ut skor och overall till Wilma så man vet vad man ska ha sen när vi väl ska köpa så Wilma inte behöver vara med då.
Kanske ska göra det, kanske vill mamma följa med..
Vi får se...

Hur ska pengarna räcka till allt man skulle behöva?
Det som bekymrar mig är hur vi ska kunna köpa julklappar om den månaden blir som den här...
Blir ju i stort sett bara till barnen som vi köper, mne ändå, man vill ju känna att man köper vettiga prylar o ja, ni vet...

Ja det är ju ett tag kvar till det men men...

Kommenterat av: lena

tänk inte på jul nu, då blir man ju deprimerad när man tänker på pengarna =). De löser dig ska du se!

Har pratat med chefen om dopet å de gick bra att ja åkte hem.. han skulle bara prata me nån mer, lr kolla upp nåt typ..

2008-10-11 @ 12:21:49
http://leenaas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: