Seg dag

2008-10-16 @ 10:19:53 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag ska Wilma åka till farmor o sova över....
Ska bli skönt på ett sätt, jag märker att jag har väldigt dåligt tålamod med henne just nu när hon inte gör som ja säger. Många gånger resulterar det i att hon bara skriker rakt ut typ...  Det är just det ja inte riktigt orkar med.

Igår kände jag att ja har ont i nedre delen av ryggen...
Speciellt om jag lägger lite mer vikt på den sidan, vad sjuttsingen har ja gjort??
Antingen har ja sovit dåligt eller så har ja lyft Oliver dåligt....

Får se till o träna lite mer, typ sit ups... Ska försöka ge mig på det sen... Bara det inte blir värre.
Har bestämt mig att ja ska ha gått ner 20 kilo till sommaren, hmmm.. börjar bli ont om tid.
Måste försöka med att gå ner 10 kilo till jul, men det kan bli tufft. 5 ska ja klara men det känns ju nästan som en piss i havet. Men lite är bättre än inget.

Idag ska ja ge mig på att städa ur avloppeti handfatet i badrummet ordentligt så att ja sen kan ringa och felanmäla om det skulle fortsätta stinka som det gör nu....
Fast ja känner mig rätt så seg också som har varit vaken från o till sen 5 och kl 6 tror ja jag gick o hämta wilma för då var hon vaken och skulle ha välling men icke sa nicke, så ja är lite sliten, får ta o slumra när oliver sover sen för det kan jag behöva idag.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: