FY SKAM!!!

2008-09-16 @ 20:38:33 / Allmänt / Kommentera (0) st
Näe, det är knappt jag vågar säga det men usch, VI HAR SYNDAT!!

O så dåligt samvete jag har...

Det blev tyvärr mcDonalds och lite godis idag.

Va faan jag skulle ju inte.
Men mycke var för att sambon skulle köpa, JA VET ATT DET ÄR EN DÅLIG URSÄKT!!!

Nä, nu ska ja inte ens äta då.
Ja som var på väg att blir så duktig. JA bara ta nya tag igen...  SUCK  :-(


Idag tittade jag o Wilma på filmen med henne och där fanns dopet med och under presentöppningen som hon såg vet ja inte vad som hände men hon blev jätteledsen och hulkade o sa att pappa inte tycker om någon. Va?!
Fick sen fram att hon sa att pappa inte tyckte om wilma och att pappa inte tyckte om mamma. Kanske för det för att hon såg pappa på tv, ja vet inte.

Det blev bättre sen och pappa fick kramas lite xtra med henne och sen blev allt bra.

Nu sover hon o Oliver ska snart få sitt nattmål och sen ska han också sova.

Jag ska väl ta mig en macka och gråta över att ja är så dum o faller för frestelsen.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: