Gomorron...

2008-09-12 @ 07:58:39 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja idag fick man gå upp med tuppen, lillkillen var ju lite hungrig.
Kan ja ju förstå eftersom han inte ätit sen igår vid 22.
Men han brukar kunna klara sig till 08 eller s o då ha ätit vid 21 kvällen innan. men men..

Nu håller han på o somnar om så jag ska snart sätta mig o äta frukost.
Wilma har sovit hos farmor så det är därför det är så lugnt här.

Skönt ibland faktiskt, klart ja saknar henne. Men o få ta det lite lugnt på morgonen är aldrig fel.
O jag slipper stressa iväg till dagis, lyckas alltid att vara ute i sista minuten så vi antingen är sena eller prick på.
Skönt som sagt o slippa det.

Lite senare ska jag o Oliver knalla bort till mamma och pappa för o leta reda på ett vhs band med nån spelning från min tid när jag var med i ett band. Får se om ja hittar nåt, kommer inte ihåg vad som finns där riktigt.

Nä, nu blev ja sådär panikhungrig.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: