Helgen är över....

2008-09-01 @ 21:46:46 / Allmänt / Kommentera (0) st
....o syndar dagarna likaså!!

Kräftskivan i lördags ar rätt trevlig, drack väl en 5 cider och det kändes typ ingenting. Både bra o dåligt. Dricker ju inte för att bli full utan för att det är gott.
O snacka om att det äre skilland på svenska kräftor o frysta. Mor o far hade köpt 2 kilo (tror ja) svenska och resten var Ullmos frysta kinesiska kräfor som dom kokat i egen lag. Asså dom svenska var URGODA och dom kinesiska smakade typ ingenting, mest vatten. Det va bara cricka som tyckte att dom kinesiska var mycke godare.

Vi sov över hos mina föräldrar för att slippa gå hem och dra ut barnen i kylan. O tur var väl det för typ 22 var cricka så trött så han visste inte vart han skulle ta vägen. 23 sov han, han gick på toa o sen smög han i säng. Ska väl tillägga att han inte var nykter, han blev skapligt dragen på 8 öl.

Dagen efter åt vi kräftor till lunch/middag och sen gick vi i skogen och stannade för att spelade golf. Skönt o gå men BLÄÄÄ för alla mygg, fanns hur många som helst, så hemvägen valde vi att gå nedanför skogen och då passade vi på att hälsa på hästarna i stallet. Det tyckte wilma var jättekul, hon ville klappa men vågade ju inte riktigt.


Idag har var en småtung dag. Vägning som väl inte gick tipptopp, fast ja hade minskat otroligt mycke i cm  :-D men ja rapporterar inget förrän det har gått 1 månad.

Wilma hade ledig dag från dagis och lillkillen var u hemma förstås.
Hon är snorig, lite hostig och hade en släng av feber mitt på dagen.
Han är snorig, har typ ögoninflamamtion som sitter ihop med förkylningen och hade också en släng av feber mitt på dagen. Båda fick alvedon då o nu på kvällen var det ingenting. Får hoppas att det bara var för att dom var lite varma :-/

Nu så sover ju båda och vi ska snart slagga.

har förresten fruktanvärt ont i min vänstra hand. Inte hela utan bara på den vänstra sidan av handen. Vet inte om det beror på att jag sovit konstigt eller slagit i eller nåt, men sjukt ont gör det i vissa lägen. Som att någon trampat på handen eller jag ramlat o tagit emot.

Men aja, det går väl över tills ja gifter mig...

OM janu nån gång får göra det!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: