Jag är så dukig!! :-D

2008-09-02 @ 20:51:53 / Allmänt / Kommentera (0) st
Efter att ha lämnat wilma på dagis så gick ja, oliver, lina, alva och hunden Zeke en promenad.
Promenaden blev 1 timme lång men ack så skönt det var  :-)
Såna blir det garanterat fler av.

Idag skulle vi ha åkt o storhandlat och planen var att jag o wilma skulle ha ätit mat och i princip vara klara (även oliver då) så det bara för cricka o äta o sen skulle vi åka. Anledningen var att cricka skulle träna 19:15 men med en hals som gör lite ont valde han att ta det lite lugnt. Smart drag!! Men jag var tvungen o åka o handla pasta så det överhuvudtaget kunde bli nån mat. Packade in mig själv o barnen i bilen och åkte till affären typ 2 min bort. Kom dit, ställde mig i kö skulle ta upp plånboken men upptäckte då att ja hade glömt den  Grrrrr...

ut till bilen, packa in oss allihopa, hem hämta plånboken åka tillbaka till affären, packa ut oss, gick in o handlade och så ut till bilen packade in oss igen och så hem, parkera o gå hem. Detta gjorde att hela planeringen försköts med typ 15 min.


Vi blev lite sega och innan vi hann komma iväg så ringde min mamma o frågade om vi skulle åka till aborreberg och fika typ. Först sa vi nej eftersom vi skulle handla, men vi blev båda sega o kände inte för det så vi ändrade oss och det blev en tur till aborreberg med tänkt golfspel (minigolf) efteråt. Men det var ju såklart stängt överallt där vi var. Så d var bara att åka hem, klockan hade ändå blivit lite för mycke då för att åka till ett nytt ställe.

Nu är vi ännu lite segare och oliver börjar eb om sitt kvällsmål.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: