Penningproblemn!!

2008-09-30 @ 10:55:46 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag har beställt den overall jag vill ha!!

Frågan är nu bara hur jag ska ha råd att hämta ut den?!!

Eftersom Oliver blivit lite platt i bakhuvudet så var det behov av att köpa en lite tjockare kudde, plus att ja ville köpa ett nytt bäddset till han. OJ, detta gick visst på 570 kr för jag hitatde inte rätt kudde på lekhuset så det fick bli babyproffsen.

O så handlade ja ju mat för det behövs ju faktiskt och ja menar det går ju åt pengar... Jo, sambon som är sjuk igen ville att ja skulle hyra filmer åt han.... Gjorde ja ju, men det kostar ju för han skulle ha snus också...,

Sluta snusa det är ju ruinering!!!!

Ska bli skönt när vi har skaffat sladd/kabel som går från data till tv då kan man se filemr på det sättet, blir lite billigare. Om vi nu nånsin har råd med det!!!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: