Tjejfest!!

2008-09-06 @ 22:55:54 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ikväll styrde jag mina steg mot Lina för o gå på tjejfest.
Rätt kul, men hade nog varit ännu roligare om jag inte hade varit superförkyld o täppt i näsan.
Men tack ändå tjejen, glömde dock kameran så några bilder blev det dock inte, kanske en annan gång.

Hoppas förkylningen släpper snart för det hämmar liksom mina planer att gå ut o gå o motinera för det e rätt så jobbigt om man inte kan andas  :-(
Det e bara o köra säger cricka, eller hur...  Gå o hosta o snora o ja vet inte vad, nej tack, då väntar ja hellre tills ja e frisk och kör på då igen.

Imorrn ska vi förhoppningsvis, om vädret tillåter, åka till Kolmårdens djurpark. Wilma ser fram emot det så mycke, "titta djure" säger hon. Så vi får verkligen hoppas att det inte regnar imorrn, man blir ju typ helt låst när det är dåligt väder.

NU ska ja snart slagga tror ja, det är väl ja som får gå upp inatt med oliver även fast d e ja som druckit.

idag gick ja upp 07:30 och sen åkte vi o storhandla och när klockan var typ 12:30- 13 så somnade ja o barnen i vår säng och vi sov ända till 15:30 när cricka kom o väckte oss, hade han inte väckt oss hade vi säkert sovit ännu längre. Men gud så skönt det var, ja kände mig ju absolut inte frisk efteråt, snarare ännu mer tung i huvudet. Men kände mig lite utvilad i alla fall. Får hoppas att det rä ja som får sovmorgon imorrn.


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: