Fix o don

2009-12-11 @ 19:59:03 / Allmänt / Kommentera (2) st

Imorrn bitti bär det av till Stockholm där vi ska på bröllop...

Det har varit mycket fix och don, jag har köpt nya skor, en halvstövel...  229 kr på deichmann, helt acceptabelt!

Jag har även shoppat lite kläder till mig själv och för en gångs skull hittade jag nåt direkt som känns jättebra!
Sista finishen på mig jsälv gjordes idag...
Jag har för första gången fixat naglarna hos en vän (lucas-luckylation.bloggagratis.se) och det känns jättebra...

Det är svårt första gången att veta vad man ska göra m.m. men det blev fransk manikyr med en liten dekor på ringfingret och jag blev kanonnöjd....

                      




                      


                                    Inte världens bästa bilder men men...


                Hur det ska bli när jag själv gifter mig, OM jag får gifta mig....  
                 Det ska bli intressant, tur att man kan planera länge!


Kommenterat av: Jenny

Hej vännen, tomt det är här :( Hoppas ni haft en riktigt fin jul! Kram Jenny

2009-12-27 @ 00:31:28
http://jennyn.blogg.se/
Kommenterat av: Caroline

Vilka snygga naglar!

2010-01-04 @ 17:07:26
http://uppsalamamman.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: