God fortsättning!

2009-12-28 @ 09:18:29 / Allmänt / Kommentera (3) st
Ja, jul har sprungit förbi oss och snart blir det ett nytt år!
Vi firade julaton hos barnens farmor, med en himla massa folk och 4 barn mellan 1-4 år.
Tjoo vad det var livat, ljudnivån var aldrig lägre än 100 deciel ;-)
Men tomten kom och delade ut paket och maten var god.

Juldagen spenderades hos mina föräldrar och även dit hittade tomten fast det var en dag försent.
Mycket god mat även där och tack gode gud så var det lite lägre ljudnivå.

Tyvärr kan ja inte visa några bilder från julen då vi glömde digitalkameran hemma, men var duktiga på att ta med extra batteriet. Fick några få bilder med mobilen men dom blir ju inte alls lika bra även fast ja har en rätt bra kamera.

Idag ska vi hälsa på min bästa vän och hennes nyfödda lilla Agnes som är endast 1 vecka gammal. ska bli så kul att äntligen få träffa det lilla livet!

Mitt tangenbord verkar ha ballat ur och skriver inte bokstaver efter Z s[ detta avslutar mitt inlagg

Kram pa er

Kommenterat av: Jenny

Härligt att ni haft en trevlig jul! Hos oss blir fotona bättre med mobilen än med vanliga kameran, trist men smidigt när man är på resandes fot :)



Sov gott o dröm sött! Kram!

2009-12-29 @ 00:04:16
http://jennyn.blogg.se/
Kommenterat av: Lena Nilsson

Ja fick tillbaka 900:- när ja köpte den andra kameran!

2009-12-31 @ 12:11:10
http://leenaas.blogg.se/
Kommenterat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

godfortsättning =)

2010-01-04 @ 11:55:36
http://floosan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: