Uppdatering...

2009-12-07 @ 14:36:20 / Allmänt / Kommentera (1) st
Ja nu är det bestämt, jag börjar jobba den 4 januari och har kontrakt på 1 månad.
Det kunde bli mer men max 3 mån.

Det känn sju jättekul o göra om allt med papper till a-kassa m.m.

Men men, får se hur det går.
Måste emd alla mina krafter försöka komma ihåg o ringa a-kassan imorrn innan 11:30.
Imorrn är en körig dag, lämna barn, lämna in kostym, handla och sen vara hos frissan 10:45.

Börja med städning så att dert är fint här hemma när vi i helgen åker iväg till stockholm.

Jag hoppas verkligen att Oliver inte blir mer förkyld, så att han inte får vara på dagis. hur ska ja då kunna klippa mig imorrn och hur ska jag då kunna fixa nagalrna på fredag?

Städning o handling blir inga problem....
Det får lösa sig helt enkelt.

Men o börja jobba känns sådär, jaja, får 1 månad med högre inkomst men jag ska ju samtidigt plugga upp matte b och natur B. Matte har jag svårt för och naturen måste man vara med på laborationer så ja måste verkligen börja med att jobba extra för o jobba in komp. Känns ju också lite halvkul, måste jobba in rätt många dar. Usch...

Nä, nu ska vi äta några av mammas supergoda bullar som vi glömde lägga in i frysen igår :-(
Men cricka blir nog glad, han älskar bullar

Kram på er

Kommenterat av: Jenny

Hoppas de blir lite mer än 1 månadsjobb, håller tummar o tår för dig!



Hinner precis komma in i rutierna o sen är de dags för dig att sluta, låter inte så kul :(



Hoppas ni haft en riktigt fin måndagkväll, kramisar!

2009-12-08 @ 00:11:59
http://jennyn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: