Då var det vägnig igen då, fast igår

2009-02-12 @ 18:36:25 / Viktnedgång / Kommentera (0) st
Jag har ju helt glömt bort, igår var ju onsdag och vägningsdag. Tror inte jag skrev nåt om det.
I vilket fall som helst så stod jag still, det var ju skönt, det trodde jag faktiskt inte.
Cricka han hade gått ner 4 hekto. Bra att ingen av oss hade gått upp i alla fall.

Träningen har det ju inte varit speciellt mycke med. Jag var förra måndagen?!! tror ja, sen belv vi sjuka och nu börjar ja längta efter träningen igen. Ska nog sikta på att gå imorrn, fast ja vet inte hur jag ska hinna riktigt. Hinner ja inte så hinner ja inte , då får det bli måndag istället. Det är ju liksom Alla  <3:n dag på lördag och nåt måste ja försöka köpa. Fast ja vet inte riktigt vad. Kanske siktar på nåt vettigare till 5-årsdagen och nåt inte lika seriöst till lördagen. Får se.

Å så ska ja till min gamla frtitidsgård och hoppas på att den musikansvarige där har tid en stund, eftersom jag antagligen ska va med på en minneskonsert nästa vecka. Behöver hjälp, nån måste ju spela och ja hoppas det är så att han ska va där. Han ska banne mig stå på scenen då och spela med mig. Låter ja nervös??  Bara lite va???

Ska aktivera en lätt irriterad Oliver och gosa i soffan

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: