Fredagen är här

2009-02-13 @ 10:12:47 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nu är det fredag och helgen nalkar runt knuten.
Oliver ligger på golvet och blir arg när leksakerna inte komemr till honom ;-), dags att börja jobba lite själv lillgrabben...

Ska iväg sen efter lunch och se om ja får nån hjälp med min låt som kanske ska framföras på torsdag, annars blir det nog inget. Men tycker synd om dom anhöriga som kanske gärna vill höra den igen då dom redan hört den en gång.

Vårt bredband blir installerat idag mellan 08-16. Kul och gå här och inte veta exakt när dom kommer. Jag tycker om att veta exakt när dom kommer.

Drömde en jättekonstig dröm inatt, nu kommer ja inte ihåg så mycke, men det kändes som att gå i gelé och när ja vaknade så kände ja mig helskum och gelé aktig. Hade lite svårt o somna om för att ja kände mig så konstig och när klockna sen ringde  var ja övertygad om att det var crickas och brydde mig inte så mycke först. Va konstigt de kan bli ibland!!

Oliver byter rum i helgen. Om det ska bli idag eller imorrn vet ja inte. Tror på idag om vi hinner. Har ju lite annat o fixa med, ska åka o köpa en bilbarnsstol av en kompis (fast cricka har ju visst inte sagt ok, så vi får se hur det blir) han tycker det är dyrt med en begagnad, knapt använd,  för 1000 kr, byta batteri i bilen (crickas ansvar) samtidigt som vi ska ha nån form av lördagsutflykt. Men då måste ju batteriet i bilen vara bytt.

Skulle egentligen behöva åka o träna idag, men dels har ja hostat mycke, men den största anledningen känenr ja är för att det känns så stressigt. När ska ja hinna köpa nåt till cricka till imorrn? Det får lösa sig, men ja har absolut ingen lust att åka buss. Åka buss själv gör mig inget men ja avskyr att åka med vagn. Min är lite lång för våra bussar och alla går på vagnen på nåt sätt.

Nu ska ja ge mig på att redigera lite film eller nåt annat skojigt.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: