God morgon!!

2009-02-14 @ 08:48:55 / Allmänt / Kommentera (1) st
Alla hjärtans dag idag!!!

Tror inte ja kommer få nåt speciellt av cricka. Vi åker ju iväg tillsammans dag så. Brukar inte bry mig så jättemycket men just i år så vill jag verkligen ha nåt. Inte superdyrt eller så, men lite tanke bakom. Behöver förresten inte vara jätttemycke tanke heller, bara det inte är nåt han köpt i förbi farten. En superfin bukett med röda rosor skulle jag bli jätteglad över, men då vi antagligen ska åka ut till svärmor så känns det lite onödigt, då får ja ju släpa dit dom, ha dom där och sen ta ehm dom igen. Annars vore det min önskan idag!!

Ska väl inte säga nåt då ja själv inte köpt nåt. Får se om ja kan fixa det lite i smyg.

Igår köpte vi en bilbarnsstol. Köpte den av en kompis för 1000 kr. Kändes helt okej, dom hade knappt använt den och den var jättefin. Har dock ingen riktig koll på vilket variant det är, att det är en Britax det syns ju, men vad heter den mer? Ska undersöka saken men annars får ja fråga, det kan vara bra att veta sen när man ska sälja den vidare.

Har drömt jättekonstigt inatt med, det första kan ja inte förklara riktigt, men ja drömde också att det inte var lördag utan fredag och det var världens kalabalik i drömmen för det. Vaknade till och kollade på klockan 06:15, shit, cricka är sen. Skulle precis sträcka mig och väcka honom när ja känner att det är nog lördag. Låg och tänkte lite och kom fram till att det faktiskt var lördag. Tur för Cricka, inte så kul att bli väckt för å gå till jobebt när dte är lördag  ;-)

Nå, nu måste jag nog väcka Wilma snart. Vad är detta för sjusoverier??

Kram på er

Kommenterat av: T.

Tittar in och önskar dig en glad alla hjärtans dag :) Hoppas att du får dina rosor eller något annat fint!

2009-02-14 @ 17:00:49
http://kiwilina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: