Ibland vänder det snabbt

2009-02-01 @ 15:26:02 / Allmänt / Kommentera (0) st
Inatt har vi delat säng alla 4, wilma hade 40,7 när vi gick o lade oss så hon fick definitivt ligga hos oss.
Oliver kom dit ca  timme eller nåt efter att vi lagt oss. Hans slem har krypit ännu längre ner o sitter mer i bröstet nu så det låter inte så kul. JAg stod upp med honom en stund inatt o man riktigt hörde hur skönt han tyckte det va.

Men så kunde ja ju inte satå hela natten, lade mig ner med honom på armen efter en stund och vi sov, men rätt så snart fick ja kramp i armen men han klarade att ligga i vår säng. Så vi har näsatn sovit hela natten allihopa, men så värst bra har vi inte sovit. rångt o jäkligt.

Tycker det är lite jobbigt med barnen i sängen, av nån anledning sak dom båda (om dom ligger nära mig) krypa ännu närmare mig och det blir så varmt o obekvämt. När Oliver är lite större så känns det nog lite bättre, just för det där med att han är så liten.

Ja hoppas verkligen att dom inte är sämre imorrn. Har suttit inne hela dan igår och hela dan idag. Börjar tröttna lite på det. Inte för att vi direkt kanske går ut imorrn. Men helgen har inte känts som vanligt, vi brukar alltid ha nåt att göra.


Ska gå o ta hand om mina små sjuklingar

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: