Neeeej, inte nu igen....

2009-02-02 @ 21:14:02 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja ropade hej alldeles för tidigt, trodde verkligen att båda barnen var på bättringsvägen. Borde ha anat oråd ,när Wilma började dagen med 38, 0 och vid middagsdags hade 38,5.
När hon gick o lade sig, som hon för övrigt tjatade och bad om att få göra (händer aldrig annars) så hade hon 39,2. Stackars liten, ja lider henne. Hon har knappt ätit nåt på flera dagar o hon dricker men det är inte mycke. Måste komma ihåg att noggrant kolla blöjan imorgon för o se om det är mycke eller lite kiss.

Ja kom iväg o tränade i alla fall. Det kändes att det var ett tag sen, benen kändes enormt tunga. Jag tog inte i allt vad ja hade eftersom ja e lite förkyld men det kändes ändå och ja har lite träningsvärk. Fast det var jobbigt. Nåt som inte direkt bidrar till en bra tränig eller vad man ska säga, jag blev såååå torr i halsen. Inge inge kul. Får se om ja är i samma skick på onsdag eller om ja fått det Wilma har. Både cricka o ja har hostat idag och känner oss lite lite mer hängiga än normalt. Cricka känner nog av det mest eftersom han är igång hela dagarna. Jag kan ju, speciellt med 2 sjuka barn, ta det lite lugnt.

Vi får se vart Wilma sover inatt, skönast vore såklart om hon sov i sin säng. Men det verkar som hon feberyrar lite (har varit inne ett par gånger) och då för att slippa ta mig ur sängen hela tiden, kanske det är bättre om hon sover hoss oss. Kanske ja också får en mer sammanhängande sömn.

Nä, stänga av burken och glo på tv en stund.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: