O kisset flödar....

2009-02-03 @ 15:38:01 / Allmänt / Kommentera (0) st
Japp, var nyss o bytte blöja på Oliver.
Stod i min egna lilla värld o tänkte på lite olika saker.
Hör efter en liten stund att det låter konstigt, det liksom skvalar. Tittar ner och ser Oliver i full fart med att kissa. känner ja att han även kissat på mig. Var bara o klä av sig och slänga kläderna i tvättkorgen.

Det händer inte så mycke här hemma, var iväg o handlade lite grejer förut när Oliver sov. När ja kom hem gjorde ja lunch som bestod av kokt korv med bröd. Wilmas önskemål, fast hon åt bara brödet till slut.

Vi har sett på lite film, Madicken, Pippi, Lotta. Cricka är trött på dom nu, men ja kan se dom hur många gånger som heslt. Älskar verkligen Astrid filmerna. Försöker få Wilma att se lite tecknat nån gång ibland. Men icke. Det som går på Bolibompa ser hon gärna men inte en tecknad film.

Just nu ligger hon däckad i soffan hon sover nog inte riktigt längre för det har hon jort i en timme eller så. Jag tror hon mest vilar och ligger o myser nu. Oliver är ju den som är absolut piggast. Sen kommer ja, o ja vet att när ja väl blir sjuk så komemr tvätten hamna efter en del, så idag tog ja tag i lite tvätt så det inte blir överfullt. För ja kommer bli sjuk, det är ja tvärsäker på. Ni ska se att när barnen och cricka är friska då är det jag som kommer ligga med hög feber och yra.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: