Sjuka familjen

2009-02-02 @ 09:52:17 / Allmänt / Kommentera (1) st
Ny vecka, nya tag.
Siktar på att träna ikväll, men hostar lite så ja kanske ändrar mig. Vill inte hålla upp för länge men inte heller börja för tidigt för då blir ja aldrig frisk.
"Du kan ju köra efter din förmåga" sa Cricka. Jo det gör ja ju alltid sa ja. Men är man lite hostig o förkyld så blir förmågan inte så stor. Vet inte hur ja ska göra.
Men vi märker väl.

Oliver låter fortfarande väldigt illa i haslen, hostar o är täppt i näsan. Wilma är supersnorig hon me och idag har hon feber igen, men dock inte lika hög. 38 var den tidigare imorse, men det blir ju inget dagis för henne imorrn.
Skönt på ett sätt, jag slipper stressen som nästan alltid dyker upp när klockan börjar närma sig 8:30 och det är dags att börja klä på barnen. Det är väl tur på ett sätt att hon är sjuk, då behöver hon inte aktiveras lika mycke. Skulle hon va frisk o vara hemma ofta så behöver hon väldigt mycke aktivering.

Idag tänkte ja att ja o WIlma skulle måla med vattenfärger när Oliver sover. Hon fick ett litet kit i julklapp som ja tänkte vi skulle prova idag. Dock har vi inga bra papper, måste införskaffa riktigt vita, för dom vi har fastnar typ ingenting på.

Ja ska snart också ta tag i min garderob och rensa på kläder där, tror dock inte att det blir lika bra med plats efter rensningen som det blev hos cricka, men ja behöver nog göra mig av med lite kläder. Vet att det är välsigt mycke som ja aldrig mer kommer kunna ha.

Vilddjuret Oliver river allt i sin väg i gåstolan, måste kolla läget lite tror ja   ;-)

Kram på er

Kommenterat av: J

Kika in & vill bara lämna ett litet spår efter mig!



Hoppas ni blir helt friska snabbt!



J

2009-02-02 @ 10:29:16
http://olikalika.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: