Tjoflöjt

2009-02-17 @ 07:30:34 / Allmänt / Kommentera (0) st
Var så himla trött igår så ja orkade inte blogga speciellt mycke.
Har känt det sista tiden att ja varit trött.
Men Oliver har flyttat in i eget rum och än så länge går det bra. Inatt har han (vad jag vet) sovit hela natten.
Dock vaknade jag från 4 varje gång ja vände mig och det kändes som att det var varje 5 minut. Det var jobbigt, hade ja sovit precis hela natten ahde ja kanske känt mig lite mer utsövd. men ajg ska inte klaga, det finns dom som har det bra mycke jobbigare.

Konstigt ja drömde inatt, jag körde för fort och körde om sjukt många bilar i fel körfält. Fick inte böter utan 9 månaders fängelse och Cricka fick typ 1 månads fängelse. I drömmen så hade ja det lyxigt, jag fick besök när som helst och fick permission då och då. När ja var på permission så bytte jag med min påhittade tvillingsyster så att ja fick vara fri lite och hon tog min plats i fängelset. Detta gällde bara mig, ingen annan fick besök när dom ville o så. Men det var kanske därför ja vaknade så mycke, jag ville ju inte va i fämngelset så det var ju samtidigt lite skrämmande.
Men ja mår bra och ska nog tänka på hur ja kör eller nåt.

Igår var vi hos Lina och Alva och barnen lekte och lekte och lekte. Wilma ville fortsätta leka men då blev Alva trött och sen blev Wilma trött. Men efter en stund i soffan skulle dom leka igen, men då skulle vi ju snart åka för att passa tiden på BVC 14:45. Vi hann åka hem en snabbis o hämta kortet men annars så var vi precis i tid.
Vi fick hemmagjord pizza till lunch och Wilma åt fort som en raket. Hon var nog hungrig för så värst mycke frukost hade hon inte ätit.

Vi får åka dit o leka igen nån dag. Kanske på fredag och grilla är det som gäller då i såna fall.

Idag ska Wilma till dagis och ja o Oliver ska bara vara hemma. Hoppas ja orkar städa lite. Det känns som att det är dags. Men ja måste verkligen ha lust när jag ska städa annars blir det inget bra. Jag hatar verkligen dammsugaren. Jag kan bli så arg att jag vill kasta ut den gebnom fönstret och aj skulel inte bry mig om fönstret.

Jag funkar så att när jag blir riktigt arg så vill ja slå sönder saker, skitsamma om det det är det nyaste och dyraste ja har. KAnske ska tillägga att det är VÄLDIGT sällan som jag blir sådär arg också. Oftast blir ja som mest irriterad.

Nu är det dags för frukost

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: