Uppsagd

2009-02-25 @ 16:21:33 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jaha, nu har man varit på jobbet och blivit uppsagd typ. Har jobbet kvar över sommar och är arbetslös från den 1:e september.
Ja asså det var ju ett par timmar sen. Men jag och oliver gick ut till pappa i fabriken o lämnade snuset som han beställt av mig. Sen åkte vi o handlade och vi skulle ha handlat mer men ja kände mig oerhört stressad för oliver hade inte ätit lunch ännu. Så vi åkte hem och fixade det.

Så på fredag har ja lite att göra, jag ska köpa torkarblad till volvon, bak och fram. Köpa en spegel till bilen (så vi kan se wilma) och så var det ju nåt mer...
Jo just det, om det är bra väder ska jag tvätta bilen också. Även fast vi har bilen ihop så kan det va shysst att lämna en ren bil till cricka när han ska gå hemma. Han har ju tvättat min bil liksom, även fast det skulle behövas både invändigt och utvändigt lite mer.

Nu kommer snart cricka och vi ska träna. Känner inte att ja har lust och gå till friskis idag så jag ska träna core här hemma med cricka. Får se hur det går, kommer väl inte orka hälften ens en gång. Nästa vecka när jag börjar jobba så får jag nästan köra medel när jag ska träna (usch vad jag tjatar) men för att få ihop det så blir det nog så. Finns inte så himla många bas pass. men det gör mig absolut ingenting. Då kanske jag snart kan vara med på danspasset :-D

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: