Vagnen är såld - äntligen

2009-02-18 @ 21:17:29 / Allmänt / Kommentera (1) st
Nu är vagnen såld.
Jag ändrade priset på den morse från 1800 till 1500. Detta gjorde jag vid halv 8 ca och kl 10 hade jag fått ett mail(såg ja senare) och strax innan 12 ringde vederbörande. Vi bestämde träff och runt 16 kom dom. Ett trevligt par och dom verkade ha bestämt sig innan dom sett den. Dom kände och klämde lite och så och sen var den såld.

Så skönt!!! Nu är vi av med den. och lite pengar i kassan blev det. Jag gav förslag på att vi kunde köpa en tripp trapp stol till wilma så att hon sitter bättre. Men icke. En begagnad ok, men inte ny. Ja köper också helst en begagnad ,men det finns liksom inga i stan just nu.

Pengarna ska in på sparkontot sen och ska gå till antingen semester eller bilen. För vi ska INTE åka svettig bil i sommar igen. Vi får se hur det löser sig.

Var o tränade idag, andra gången på typ 2-3 veckor. Det käns att ja hållit upp, det börjar göra ont i knäna och då kan ja inte ta i lika bra. Blir lite rädd att göra mig ordentligt illa. Men det kommer nog blir bättre, har sagt till mig själv att jag får köra baspass max mars ut sen är det bara medelpass som gäller. Vi får se hur det kommer att gå.

Imorrn är det dags för minneskonserten i Rambodal. Är ja nervös eller?!! JA!!!
Idag letade jag igenom alla skivor för ja vet att jag har en väldigt dålig inspelning nånstans. Tänkte föra över den till telefonen så att killen som ska spela får höra originalversionen med alla rätta ackord utifall han är osäker på något. Han har ju plockat ackord när ja sjungit och med hes hals och nästäppa är det inte säkert att det blir rätt.
NU säger inte jag att jag är världens skönsjungande proffs. Men icke helt dontöv heller.

Va konstigt, när jag skrev icke i meningen ovan så tänkte ja inte , men ändå blev det icke. Så skumt!!!

Surfa lite nät och slagga sen.

Kram på er

Kommenterat av: Elin Alenteg

Blev glad i själen av att hitta min blogg bland dina länkar! Jättekul!

STOR KRAM!

2009-02-18 @ 22:22:49
http://metrobloggen.se/elinalenteg

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: