Vilken ond cirkel!!!

2009-02-04 @ 20:23:45 / Allmänt / Kommentera (0) st
Ja, Wilma har varit näst intill feberfri hela dagen och nu när jag skulle lägga Oliver tyckte ja han var avrm. O visst var det feber!!!  39,9. Asså, gud, kommer det nånsin att sluta. Lagom när dom andra är friska så ska väl mitt bryta ut.
Bara det inte blir en ond cirkel, då vet ja inte vad ja gör.

Det är en sak o ta hand om alla när man är frisk eller att själv vara den enda som är sjuk, men att själv vara lite hängig och samtidigt ta hand om 3 andra (varav 2 stycken är små barn) det är faan inte lätt.

Wilma har inte kissat så bra idag, vi ska hålla lite koll imorrn på förmiddagen. Om det fortfarande inte är så mycke kiss så ringer ja åtminstånde sjukvårdsådgivningen. Det kanske inte är nån fara ännu, men ja är inte rätt person att avgöra det. Hon har ju i alla fall haft feber i 6 dar imorrn och inte ätit så där superbra. Idag åt hon ganska bra lunch, men ändå. Hon måste drick mer. Hur lätt är det att tvinga en viljestark 2,5 åring att dricka. Säger hon nej är det nej liksom.

Nu ska ja snyta min extremt jobbiga näsa och ta en macka och glo på tv.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: