Let´s dance

2009-01-09 @ 22:19:13 / Allmänt / Kommentera (0) st

Nu har vi nyss tittat på Let´s dance. Jag som en gång dansade, gick dansgymnasiet, är ju väldigt intresserad.
Fast största intresset i dans ligger väl ändå vid jazz.

Hade inte full koll på vilka som var med, visste att Blondinbella och Hasse Aro skulle vara med.
Mer än hälften av dom tävlande var stela som kylskåp. Kanske ja också skulle vara om jag fick vara med, för det vill jag verkligen. Drömde och låtsades när ja var liten att ja dansa pardans. Handlar lite om nervositet skulle ja tro.
Men den jag trodde skulle vara väldigt dålig var faktiskt väldigt bra. Morgan Alling, har nåt konstigt agg emot honom. Tror det mest är för att han i mina ögon är en dålig skådespelare.
Men då är ju inte jag expert.

Laila Bagge, hon var definitvt sexigast klädd. DOM skorna vill ja ha, när ja är smal och fit. Fast ja kommer säkert aldrig kunna gå i dom för ja får alldeles för djävulskt ont i "trampdynorna". Visst, det får väl många, men ja fixar inte riktigt det. Jag ÄR impad av dom som klarara av att gå flera timmar i skor med höga klackar.

Men så måste ja gnälla lite på programledarna också.
Jessica Almenäs hon var faktiskt lite taskigt mot många i kvällens program. Påpekade tillexempel reporterns (kommer inte ihåg vad hon heter) visning av trosorna som ja tror att hon absolut inte var medveten om. Stackars människa, hon skulle ju bara visa knät. Varför man nu måste visa vart man har ont i TV.

O han då David Hellenius, han ÄR ingen bra programledare för neutrala program. Han ska alltid vara rolig och slänga ur sig massa konstigheter. Han passar definitivt bättre i sina egna program Hey Baberiba och allt vad dom heter.

Tur att smaken är som baken, annars skulle det vara en trist värld!!!

Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: