Min älskade vän!!

2009-01-07 @ 14:36:57 / Allmänt / Kommentera (0) st

Vi har haft besök av Alva och Lina nyss, o så hunden Zeke förstås.
Fick en underbar förfrågan, men vet ju inte hur officiellt det är med deras tankar så det håller ja för mig själv än så länge. Men det är ytterligare en sporre för mig att ta tag i vikten :-)

Dom leker så underbart bra Alva och Wilma. Dom kom runt 11 hugget och gick alldeles nyss. Så lilla ja fick fixa lunch åt tjejerna. Makaroner och korv blev det och dom åt så bra. Värmde några av mina hemmagjorda köttbullar också och Alva tyckte dom var jättegoda  :-)

Vi ska, när Oliver vaknat, bege oss till affären och köpa potatis och blöjor och lite annat till maten idag.
Blir ingen promenad dit för klockan är så pass mycke och Oliver vaknar väl om tidigast 30 min. an får sova tills han vaknar, o så kanske det blir en kortis på 30 min innan det är dags att svoa för natten kl 20.

Men nu är det blöjbyte på Wilma

Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: