Sista lediga dagen

2009-01-06 @ 19:24:12 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag är det crickas sista lediga dag.
Den här gången är väl den ända gången som det inte känts som om han varit ledig en evighet.
Men det beror på att vi har haft nåt att göra i stort sett varenda dag.
Tror faktiskt ja på ett sätt kommer tycka det är skönt att han börjar jobba, på ett sätt.

Men det skönaste egentligen är väl att vi får börja med rutiner igen. O att Oliver snart ska lägga sig kl 19 för kvällen och även byta rum vartefter, planerar att byta rum för honom om ca 1 månad. Då kanske han har vant sig när cricka börjar gå hemma. Tror inte det är några problem men man vet ju aldrig.
Frågan är om vi ska sänka sängen då?! Skulle tro det, Oliver är mer rörlig än Wilma och där inne har man ju ingen koll på honom.

Wilma är just nu ute o åker pulka med moster Lena, min syrra. Börjar väl bli dags att komma hemåt för henne. Men Lena åker ju tilbax till Norge imorrn bitti och sen dröjer det nog ett ganska bra tag innan hon kommer hem en sväng igen.

Känner mig lite OFF just nu, känns nästan som om det är jag som har jobbångest inför imorrn, även fast ja inte börjar jobba förrän den 2:e mars eller nåt sånt....   Men men

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: