Våran jul i bilder

2009-01-10 @ 11:42:57 / Allmänt / Kommentera (0) st

 
Ja här kommer lite bilder från våran jul...
Julafton var vi hos mina föräldrar, där var också min morbro, min morbror och så Lena o Johan också.

Vi började morgonen med att Wilma fick öppna julklappen som låg i strumpan.
Hon sprang o väckte cricka o skrek att on har fått julklapp.


Efter ett bad så tog vi på hennes julklänning o här ställer hon motvilligt upp på foto med den vita västen som åkte av direkt efter.


Såg här såg våran Nisse ut


I väntan på maten sitter cricka o Oliver o slappar framför tv:n, Oliver är helt fast så det märks ju vem det komemr ifrån.


Wilma väntar otåligt på Jultomten


Nu har han kommit, o han delar ut paket!!


Vem fick det första paketet om inte wilma


Cricka han fick det största paketet. Jo det ÄR verkligen till cricka


Tomten börjar bli färdig med paketen


O innan tomten går får Oliver sitta i hans knä, men det var visst måttligt intressant


O här är wilma i sin underbara hög av julklappar, men ta kort d var ju inte det roligaste



På juldagen åkte ut till barnens farmor o då blev det ännu mera paket


Närbild på wilma och den sista julbilden


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: